Інверторне обладнання

При виявленні несправності в роботі зварювального
обладнання просимо Вас звертатися в Сервісний центр ПАТОН

Дослідний завод зварювального обладнання ім. Є.О.Патона гарантує справну роботу зварювальних апаратів за умови дотримання правил експлуатації, детально викладених в паспорті виробу для кожного апарату.

Для здачі гарантійного обладнання в ремонт необхідно:

- перевірити правильність заповнення гарантійного талона в паспорті виробу і відправити його разом з несправним апаратом в сервісний центр ПАТОН™.

Якщо в результаті діагностики зварювального обладнання встановлено, що несправність виникла з вини покупця, то статус ремонту змінюється на негарантійний. Вартість негарантійного ремонту розраховується на підставі прайс-листа на запасні частини і послуги.
Сервісний центр ПАТОН™ залишає за собою право відмови в гарантійному ремонті, якщо гарантійний талон не заповнено або заповнено нерозбірливо, а також якщо серійний номер на апараті видалений, стертий, змінений або нерозбірливий.

Гарантія дійсна тільки на території України. Гарантія не поширюється на вироби, які вивезені з України на територію інших країн

Умови доставки

Власник несправного обладнання може самостійно доставити його в Сервісний центр або ж скористатися послугами кур'єрських служб.

Повернення не відремонтованого апарату здійснюється після оплати рахунку за діагностику, в разі відправки апарату кур'єрською службою відправка здійснюється за рахунок власника.

Якщо на інвертор поширюється дія основних гарантійних зобов'язань, доставка в Сервісний центр здійснюється за рахунок коштів Виробника, протягом 1 року з моменту продажу апарату Кінцевому покупцю. Дана умова поширюється на зварювальні апарати серій E, S, P і обладнання повітряно-плазмового різання. Доставка виконується тільки кур'єрською компанією Нова Пошта.

Доставка Новою поштою здійснюється «до дверей» за адресою:

03045, Київ, вул. Новопирогівська, 66, одержувач: ТОВ ОЗСО ІЕЗ ім. Є.О.Патона, тел: 044-259-40-00.

Якщо на інвертор діють додаткові гарантійні зобов'язання, Виробник компенсує власнику вартість відправки в Сервісний центр при виході апарату з ладу з тієї ж причини, яка послужила раніше підставою для надання додаткової гарантії.

По закінченню термінів безкоштовної доставки, відправка обладнання в Сервісний центр здійснюється за рахунок коштів власника.

Власник несправного обладнання при зверненні в кур'єрську компанію, зобов'язаний забезпечити доставку обладнання до Сервісного центру ПАТОН™, незалежно від того поширюється на обладнання умова безкоштовної доставки чи ні. Виробник не здійснює самостійної доставки обладнання в Сервісний центр зі складів кур'єрських служб або інших місць.

Перед відправкою несправного обладнання кур'єрською службою, власник повинен зв'язатися з сервісним центром ПАТОН™ і домовитися про його прийомі. Також власник несправного апарату повинен надати в Сервісний центр письмову заявку на виконання ремонтних робіт, повідомити спосіб відправки договору і рахунку. У разі не гарантійного ремонту, після відправки апарату, власник зв'язується по телефону з сервісним центром і повідомляє номер відвантажувальної декларації.

Також власник несправного інверторного обладнання, на яке поширюється термін дії основної гарантії, може звернутися до найближчого Торгового Партнера ДЗЗУ ІЕЗ ім. Є.О. Патона за допомогою в організації відправки обладнання в Сервісний центр ПАТОН™ (в даному випадку термін доставки апарату може бути збільшений на 1-2 робочих дні).

Доставка клієнту

Після завершення ремонту співробітник Сервісного центру інформує власника про готовність апарату.

У разі необхідності пересилання апарату кур'єрською службою співробітник Сервісного центру погоджує дату відправки і місце доставки обладнання, а також уточнює інформацію про одержувача (назва підприємства/компанії або ПІБ одержувача) і контактний номер телефону.

Якщо на інвертор поширюється дія основних гарантійних зобов'язань, доставка з Сервісного центру власнику здійснюється за рахунок коштів Виробника, протягом 1 року з моменту продажу апарату Кінцевому покупцю. Дана умова поширюється на зварювальні апарати серій E, S, P і обладнання повітряно-плазмового різання. Доставка виконується тільки кур'єрською компанією Нова Пошта.

В період дії додаткової гарантії Виробник оплачує відправку відремонтованого апарату власнику за рахунок власних коштів при виявленні поломки, яка раніше стала причиною для надання поточних додаткових гарантійних зобов'язань.

По закінченню термінів безкоштовної доставки, відправка обладнання з Сервісного центру, здійснюється за рахунок коштів власника.

В період дії умов безкоштовної доставки Виробник зобов'язується забезпечити доставку, названими кур'єрськими службами, до будь-якого місця, відповідного власника обладнання, в межах України.

Відправка обладнання, на яке не поширюються умови безкоштовної доставки, можлива із залученням будь-якої зручної для його власника кур'єрської служби за умови, що відправка буде здійснюватися з Сервісного центру ПАТОН™. В іншому випадку Сервісний центр залишає за собою право вибору кур'єрської служби на свій розсуд.

Гарантійні забов'язання

Термін основної гарантії становить:

  • на зварювальні інвертори серій ECO і РRO- 5 років (виняток модель ВДИ-mini - 3 роки, ВДИ-315Р - 1 рік)
  • на зварювальні напівавтомати - 5 років (виняток - блоки подачі проволокі- 3 роки)
  • на апарати повітряно-плазмового різання серії S - 1 рік
  • на аргонодугового інвертори - 5 років

Виконавцем будь-яких гарантійних зобов'язань ДЗЗУ ІЕЗ ім. Є.О. Патона на даний час є тільки Сервісний центр ПАТОН™.

Початком обчислення основного гарантійного періоду є день продажу інверторного обладнання Кінцевому покупцю.

При продажу обладнання ПАТОН™ співробітник ДЗЗУ ІЕЗ ім. Є.О. Патона або ж представник уповноваженого Торгового Партнера зобов'язані зробити на відповідній сторінці паспорта апарату, позначку, що включає:

  • дату продажу
  • назва організації або СПД, який продав апарат
  • підписом відповідальної особи від торгової організації, в тому числі, із зазначенням його повних ПІБ (обов'язково)
  • мокру печатку організації торгівлі (обов'язково) поверх дати продажу.

Протягом основного гарантійного періоду Виробник зобов'язується, безкоштовно для власника інверторного обладнання ПАТОН™ (серії S, P і E):

  • забезпечити доставку (протягом 1 року з початку гарантійного терміну) в Сервісний центр і зворотню відправку
  • провести діагностику і виявити причину поломки
  • забезпечити необхідними для виконання ремонту вузлами і елементами
  • провести роботи по заміні вузлів, що вийшли з ладу
  • провести тестування відремонтованого обладнання.

Просимо звернути увагу. Якщо в результаті діагностики гарантійного апарату не було виявлено фактичної або потенційно можливої ​​несправності, всі пересилання кур'єрською службою оплачується за рахунок Покупця. Також покупець оплачує роботу Сервісного центру з діагностики та визначення причин поломки, вартість робіт становить від 100 до 300 грн. Апарат повертається покупцю після оплати зазначеної суми.

Умови, при яких основна гарантія не діє або має обмеження

Основні гарантійні зобов'язання не поширюються на обладнання:

  • з механічними пошкодженнями, що вплинули на працездатність апарату (деформація корпусу і деталей внаслідокі падіння з висоти або падіння на обладнання важких предметів, випадання кнопок і роз'ємів)
  • зі слідами корозії, яка стала причиною несправного стану
  • вийшло з ладу через дії на силові і електронні елементи рясної вологи
  • вийшло з ладу через накопичення всередині струмопровідного пилу (вугільний пил, металева стружка та ін.)
  • в разі спроби самостійного ремонту вузлів і/або заміни електронних елементів
  • в разі розкриття корпусу при наявності пломб. (При відсутності пломб на обладнанні, рекомендується, один раз в півроку, щоб уникнути виходу апарату з ладу, проводити чистку внутрішніх елементів і вузлів стисненим повітрям при знятому захисному коробі. Чищення необхідно проводити акуратно, утримуючи шланг компресора на достатній відстані, щоб уникнути пошкодження пайки електронних компонентів і механічних частин).

Гарантія не поширюється на:

  • Електродотримачі, клему маси, пальники, байонетні штекери, зварювальні кабелі, рукава
  • ручку для перенесення, ремінь через плече, кейс
  • роз'єми управління
  • ручки регулювання зварювальних параметрів

Претензії щодо виходу з ладу елементів обладнання, пошкоджених фізичним контактом, приймаються протягом 1 тижня:

  • кнопки включення і виключення
  • мережевий кабель і штекер із розетки
  • вентилятор охолодження

Виробник залишає за собою право відмовити в наданні гарантійного ремонту або встановити в якості дати початку виконання гарантійних зобов'язань місяць і рік випуску апарату (ця дата визначається за серійним номером):

  • при втраті паспорта власником
  • при відсутності коректного або взагалі будь-якого заповнення паспорта продавцем при продажу апарату
  • якщо інверторний апарат був проданий більш ніж через 2 роки з моменту випуску, то для таких апаратів термін гарантії зменшується на час простою.

При відсутності на апараті серійного номера Виробник залишає за собою повне право відмовити в гарантійному обслуговуванні.

Виконання не гарантійного ремонту

При надходженні в Сервісний центр ПАТОН™ не гарантійного інверторного апарату, складається акт рекламації, в який вносяться всі виявлені несправності, список необхідних робіт, потрібних деталей і їх вартості.

На підставі акту рекламації готується договір між сервісним центром і власником обладнання. Рахунок на оплату послуг ремонту виставляється на підставі договору. Договір і рахунок передаються власникові апарата заздалегідь обумовленим способом.

Ремонт апарату проводиться тільки після зарахування коштів на розрахунковий рахунок ДЗЗУ ІЕЗ ім. Є.О. Патона. Термін виконання ремонтних робіт становить не більше 2 робочих днів від дня зарахування коштів на рахунок ДЗЗУ ІЕЗ ім. Є.О. Патона.

Якщо сервісний інженер оцінює період ремонту зварювального апарату в більш тривалий термін, він повинен зв'язатися з власником і узгодити з ним період виконання ремонту. Якщо термін виконання ремонтних робіт погодити не виходить Сервісний центр залишає за собою право повернути апарат власникові. В даному випадку власник несправного апарату оплачує роботу Сервісного центру з діагностики та визначення причин поломки. Оплата здійснюється на підставі виставленого рахунку, вартість робіт становить від 100 до 300 грн.

Повернення і заміна інверторного обладнання

Протягом 14 днів Покупець може повернути апарат Виробникові. Виробник зобов'язується повернути покупцеві витрачені кошти при наданні Сервісним центром ПАТОН™ висновку про відсутність слідів використання і поломок, пов'язаних з неакуратної транспортуванням, зберіганням апарату. Пересилання апарату Виробникові оплачується Покупцем.

У разі відмови Виробником повернути кошти Покупцеві зворотна відправка оплачується Покупцем.

Термін ремонту

При надходженні в Сервісний центр ПАТОН™ гарантійного інверторного апарату, складається акт рекламації, в який вносяться всі виявлені несправності, список необхідних робіт і потрібних деталей.

Термін ремонту інверторного обладнання, на яке поширюється дія гарантійних зобов'язань, становить не більше 5 робочих днів від дня доставки апарату в Сервісний центр. Якщо сервісний інженер оцінює період ремонту зварювального апарату, в більш тривалий термін, він повинен зв'язатися з власником і узгодити з ним період виконання ремонту. Якщо термін виконання ремонтних робіт погодити не виходить Сервісний центр залишає за собою право повернути апарат власникові, в разі відправки апарату кур'єрською службою відправка здійснюється за рахунок власника.

ТЕРМІН РЕМОНТУ АПАРАТУ становить 14 календарних днів з моменту його надходження на сервісний центр заводу виробника!

Гарантійні документи

У паспорті апарату, на який поширюється дія основних гарантійних зобов'язань, Сервісний центр ПАТОН™ ставить позначку про виконані роботи.

Відмітка включає:

  • вказівка ​​причини поломки
  • дату закінчення ремонту
  • позначку гарантійний або не гарантійний ремонт
  • підпис співробітника сервісного центру, що тестує апарати після ремонту
  • мокру печатку Сервісного центру.

На обладнання, на яке не поширюється термін дії основної гарантії, Сервісний центр:

  • надає акт виконаних робіт з мокрою печаткою, складається на підставі акту рекламації
  • надає оригінал рахунку (при необхідності)
  • при наявності паспорта робиться відмітка, в якій зазначаються: причина поломки, період дії додаткової гарантії, ставиться мокра печатка і підпис співробітника Сервісного центру, що тестує апарати після ремонту.

Просимо звернути увагу: Для ремонту в Сервісному центрі ПАТОН™ інверторного обладнання, чий обов'язковий гарантійний період закінчився, надання паспорта на апарат не є обов'язковим. Сервісний центр ПАТОН™ веде реєстр додаткових гарантійних зобов'язань.

Подпишитесь на нашу рассылку,
чтобы всегда быть в курсе новостей Завода
Закрити
Запросити ціну, на: