Cервіс

Сервісне обслуговування зварювального обладнання ПАТОН™

При виявленні несправності в роботі зварювального обладнання просимо Вас звертатися в сервісний центр ПАТОН™, так як саме наш сервісний центр на даний момент є єдиним виконавцем будь-яких гарантійних зобов'язань ДЗЗУ ІЕЗ ім. Є.О. Патона на території України.

Дослідний завод зварювального обладнання ім. Є.О. Патона гарантує справну роботу зварювальних апаратів за умови дотримання правил експлуатації, детально викладених у паспорті виробу для кожного апарату.

Для здачі гарантійного обладнання у ремонт, необхідно перевірити правильність заповнення гарантійного талона в паспорті виробу і відправити його разом з несправним апаратом в Сервісний центр ПАТОН™.

Увага! Якщо в результаті діагностики зварювального обладнання встановлено, що несправність виникла з вини покупця, то статус ремонту змінюється на негарантійний. Вартість негарантійного ремонту розраховується на підставі прайс-листа на запасні частини і послуги. Сервісний центр ПАТОН™ залишає за собою право відмовити у гарантійному ремонті, якщо гарантійний талон не заповнено або заповнено нерозбірливо, а також якщо серійний номер на апараті видалений, стертий, змінений або нерозбірливий.

Гарантія дійсна тільки на території України. Гарантія не поширюється на вироби, які вивезені з України на територію інших країн.

Режим роботи сервісного центру ДЗЗУ ІЕЗ ім. Є.О. Патона

з понеділка по п'ятницю з 07:30 до 16:30 (субота, неділя – вихідні дні).

Приймання та видача продукції:

з понеділка по четвер з 9:00 до 17:00, в п'ятницю з 9:00 до 16:00

Детальні умови сервісного обслуговування зварювального обладнання ПАТОН™ сервісним центром Заводу можна знайти в «Правилах сервісного обслуговування СЦ ПАТОН™».

Умови доставки

Доставка в Сервісний центр

Власник несправного обладнання може самостійно доставити його в Сервісний центр або ж скористатися послугами кур'єрських служб.

Якщо на інвертор поширюється дія основних гарантійних зобов'язань, доставка в Сервісний центр здійснюється за рахунок Виробника, протягом 1 року з моменту продажу апарату Кінцевому споживачу. В такому випадку доставка виконується тільки компанією Нова Пошта. Доставка Новою поштою здійснюється «до дверей» за адресою:

03045, Київ, вул. Новопирогівська, 66, одержувач: ТОВ ДЗЗУ ІЕЗ ім. Є.О. Патона, тел: 044-259-40-00.

Якщо на інвертор діють додаткові гарантійні зобов'язання, Виробник компенсує власнику вартість відправки в Сервісний центр при виході апарату з ладу з тієї ж причини, яка послужила раніше підставою для надання додаткової гарантії.

По закінченню термінів безкоштовної доставки, відправка обладнання в Сервісний центр здійснюється за рахунок коштів власника.

Власник несправного обладнання при зверненні в кур'єрську компанію, зобов'язаний забезпечити доставку обладнання до Сервісного центру ПАТОН™, незалежно від того поширюється на обладнання умова безкоштовної доставки чи ні. Виробник не здійснює самостійної доставки обладнання в Сервісний центр зі складів кур'єрських служб або інших місць.

Перед відправкою несправного обладнання кур'єрською службою, власник повинен зв'язатися з сервісним центром ПАТОН™ і домовитися про його прийняття. Також власник несправного апарату повинен надати в Сервісний центр письмову заявку на виконання ремонтних робіт, повідомити спосіб відправки договору і рахунку. У разі негарантійного ремонту, після відправки апарату, власник зв'язується по телефону з сервісним центром і повідомляє номер відвантажувальної декларації.

Також власник несправного інверторного обладнання, на яке поширюється термін дії основної гарантії, може звернутися до найближчого Торгового Партнера ДЗЗУ ІЕЗ ім. Є.О. Патона за допомогою в організації відправки обладнання в Сервісний центр ПАТОН™ (в даному випадку термін доставки апарату може бути збільшений на 1-2 робочих дні).

Доставка клієнту

Після завершення ремонту співробітник Сервісного центру інформує власника про готовність апарату.

У разі необхідності пересилання апарату кур'єрською службою співробітник Сервісного центру погоджує дату відправки і місце доставки обладнання, а також уточнює інформацію про одержувача (назва підприємства / компанії або ПІБ одержувача) і контактний номер телефону.

Якщо на інвертор поширюється дія основних гарантійних зобов'язань, доставка з Сервісного центру власнику здійснюється за рахунок коштів Виробника, протягом 1 року з моменту продажу апарату Кінцевому покупцю. Дана умова поширюється на зварювальні апарати серій E, S, P і обладнання повітряно-плазмового різання. В такому випадку доставка виконується тільки кур'єрською компанією Нова Пошта.

В період дії додаткової гарантії Виробник оплачує відправку відремонтованого апарату власнику за рахунок власних коштів при виявленні поломки, яка раніше стала причиною для надання поточних додаткових гарантійних зобов'язань.

В період дії умов безкоштовної доставки Виробник зобов'язується забезпечити доставку, названими кур'єрськими службами, до будь-якого місця, відповідного власника обладнання, в межах України.

По закінченню термінів безкоштовної доставки, відправка обладнання з Сервісного центру, здійснюється за рахунок коштів власника.

Відправка обладнання, на яке не поширюються умови безкоштовної доставки, можлива із залученням будь-якої зручної для його власника кур'єрської служби за умови, що відправка буде здійснюватися безпосередньо з Сервісного центру ПАТОН™. В іншому випадку Сервісний центр залишає за собою право вибору кур'єрської служби на свій розсуд.

Повернення невідремонтованого апарату здійснюється після оплати рахунку за діагностику, в разі відправки апарату кур'єрською службою відправка здійснюється за рахунок власника.

Підпишиться на нашу розсилку,
щоб завжди бути в курсі новин Заводу
Закрити
Запросити ціну, на:
×